112

Intervencije v letu 2013

30. 12. 2013
MAN, Kerax, Jeep, Kombi

Ob 3.59 je na Krvavški cesti zagorelo v sušilnici mesa na podstrešju starejše stanovanjske hiše. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo požar pogasili, očistili pogorišče in ga pregledali s toplotno kamero.

Datum: 19. 12. 2013
MAN, Kerax, Jeep, Kombi

Ob 6: 41 smo gasilci dobili poziv, da gori v mehanični delavnic na Trati. Ob prihodu na kraj, smo ugotovili da gori skladišče sekancev ob delavnici. Gasilci PGD Cerklje, Zgornji Brnik in Velesovo smo s hitrim napadom požar omejili in pogasili. Več deset kubičnih metrov tlečih sekancev smo s pomočjo kmetijske mehanizacije, ki so jo zagotovili občani, odstranili na mesto, kjer ne ogroža objektov in jih dokončno pogasili. Mesto požara smo očistili in pregledali tudi s termo kamero.

16. 12. 2013
MAN, Jeep,

Ob 10.42 so v Glinjah, v dimniku stanovanjske hiše gorele saje. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo dimniški požar pogasili z gasilnim aparatom ter okolico dimnika pregledali s termo kamero. Stanovalki smo naročili naj dimnik pregleda dimnikar.

4. 12. 2013
MAN, Jeep,

Ob 9:16 smo na Ambrožu gasilci PGD Cerklje s tehničnim posegom odprli vrata stanovanjske hiše, v kateri sta bila zaklenjena otroka.

3. 12. 2013
MAN, Kerax, Jeep, Kombi

Komaj nekaj ur je minilo od požara v gospodarskem poslopju, ko so nas ob  00:05 zbudili pozivniki. Prišlo je do požara v kurilnici stanovanjske hiše v Zalogu. Gasilci PGD Cerklje, PGD Zgornji Brnik in PGD Zalog smo požar pogasili, odstranili tleče elemente ter iznesli drva in s tem preprečili možnost ponovnega vžiga. Na koncu smo prostore pregledali še s termo kamero.

2. 12. 2013
MAN, Kerax, Steyr, Jeep, Kombi

Ob 14.51 je v Velesovem gorela bala slame in žaganje v gospodarskem poslopju velikosti 30 x 8 metrov in višine 8 metrov. Posredovali smo gasilci PGD Cerklje, Zgornji Brnik, Velesovo, v pripravljenosti pa so bili gasilci PGD Lahovče. Na tleh smo pogasili slamnato balo in žaganje na površini 6 kvadratnih metrov, v zgornji etaži pa smo z vodo zalili lesene butare, ki so zaradi vročine že zagorele. Vzrok požara in materialna škoda še nista znana.

MAN, Jeep

Ob 10:07 smo odstranjevali še drevo, ki je padlo na osebno vozilo na brniški cesti. Na srečo se je dogodek končal le z materialno škodo.

MAN, Kerax, kombi

Ob 7:57 smo bili gasilci PGD Cerklje ponovno aktivirani za odstranjevanje podrtih dreves. Ena ekipa je odstranila na cestišče podrto smreko pri Letališču Jožeta Pučnika in podrt hrast na cesti Vasca - Letališče. Druga ekipa je na cesti Grad - Štefanja Gora odstranila več podrtih dreves, ki so se zapletla tudi v telefonske žice. Da bi preprečili še večjo škodo na napeljavi, smo si pomagali z bagerjem, nato pa smo še očistili cestišče.

MAN, Kerax

Ob 3.40 se je na cesto ob letališču Jožeta Pučnika podrla smreka. Gasilci PGD Cerklje smo smreko odstranili in očistili cestišče.

Datum:  3. 11. 2013
Jeep, MAN, Kerax, Kombi

Ob 19.09 je na ul. Ivana Hribarja zaradi zamašene struge začel poplavljati potok Mlinščica. Gasilci PGD Cerklje smo začasno preusmerili potok, očistili zamašeno strugo in vrnili potok v prvotno stanje.

Datum:  19. 10. 2013
Jeep, MAN, Kerax, Kombi

V soboto, 19. 10. 2013 ob 19:45 smo bili gasilci PGD Cerklje obveščeni, da PGD Preddvor potrebuje našo pomoč pri gašenju požara na Zapečnikovi planini. Zaradi težko dostopnega terena je bil dostop možen le peš in delno s terenskimi vozili. Gasilci smo razkopali žarišča in jih namočili z vodo. Teren smo v celoti prehodili in pregledali s termo kamero. Na intervenciji so sodelovali tudi PGD Štefanja Gora in JZ GRS Kranj.

Datum:  7. 9. 2013
MAN, Jeep

Ob 11.25 smo v Cerkljah  posredovali gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik, kjer je v stanovanjskem objektu zagorela napa. Na kraju dogodka je bilo ugotovljeno, da so požar že delno pogasili domači sami, gasilci pa smo požar dokončno pogasili, objekt prezračili in pregledali s termo kamero. V požaru se ni nihče poškodoval.

Datum:  9. 8. 2013
MAN

Ob 16.51 je na Šenturški Gori zaradi močnega vetra in dežja poškodovano drevo ogrožalo bližnji stanovanjski objekt. Gasilci PGD Cerklje in Šenturška Gora smo drevo s tehničnim posegom odstranili.

Datum:  9. 8. 2013
MAN, Kerax, Jeep

Ob 15.49 je na Spodnjem Brniku zaradi udara strele počila vodovodna cev. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo zaprli glavni ventil in opravili pregled vodovodne napeljave, pregledi napeljavo centralnega ogrevanja ter opravili kontrolo električne napeljave. Preventivno smo objekt tudi pregledali s termo kamero.

Datum:  31. 7. 2013
MAN, Kerax, Jeep

Ob 1.59 je v Poženiku zagorel kostanj. Goreče drevo smo pogasili gasilci PGD Cerklje in PGD Zgornji Brnik.

Datum:  29. 7. 2013
MAN, Kerax, Jeep, Kombi

Ob 16.36 je na Slovenski cesti v Cerkljah močan veter odkril streho objekta podjetja Hidmetal. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo pločevinasto streho pritrdili nazaj.
Veter je odkril tudi streho stanovanjske hiše v Dvorjah. Odlomilo je pol salonitke in z ostrešja pometalo slemenjake, ki so padli na streho sosednje hiše. Gasilci smo salonitko in razbite strešnike zamenjali.

Datum:  23. 7. 2013
MAN, Kerax, Steyr

Ob 8.04 je v prostorih farme KŽK na Zgornjem Brniku, zagorela bala sena. Še pred prihodom gasilcev, so delavci balo odstranili iz prostorov in jo začeli gasiti. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo balo dokončno pogasili in objekt pregledali s toplotno kamero.

Datum:  28. 6. 2013
NESREČE V PROMETU
Vozila:

Ob 11.14 je na letališču Jožeta Pučnika pristajalo manjše potniško letalo s počeno pnevmatiko. Letalo je pristalo brez težav, gasilci Aerodrom Brnik so izvajali požarno stražo, gasilci JZ GRS Kranj, PGD Zgornji Brnik in Cerklje pa smo bili v pripravljenosti.

Datum:  8. 6. 2013
MAN, Kombi

Ob 17.01 je na Spodnjem Brniku meteorna voda zalila prostore dveh stanovanjskih objektov. Vodo smo izčrpali gasilci PGD Cerklje, Zgornji Brnik in Spodnji Brnik-Vopovlje.

Datum:  15. 5. 2013
MAN, Jeep

Ob 12.31 je zagorel stroj za baliranje na Spodnjem Brniku. Pred prihodom PGD Cerklje in JZ GRS Kranj so domači pogasili začetni požar, gasilci pa smo s termo kamero pregledali ter dodatno ohladili stroj.

Datum:  5. 5. 2013
NESREČE V PROMETU
MAN, Jeep

Ob 0:38 je na cesti Zalog - Pšenična Polica prišlo do prometne nesreče, v kateri se je voznik osebnega vozila zaletel v drevo in ostal ujet v vozilu. Gasilci PGD Cerklje in JZ GRS Kranj so ukleščeno osebo rešili iz vozila in ga predali v oskrbo NMP Kranj. Gasilci so požarno zavarovali kraj nesreče, ga razsvetljevali in počistili cestišče.

Datum:  27. 4. 2013
MAN, Kerax, Kombi

Ob 17.34 so v Lahovčah, v dimniku stanovanjske hiše gorele saje. Posredovali smo gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik, ki smo očistili dimnik in kurišče, okolico pregledali s termo kamero, lastniku pa prepovedali kurjenje.

Datum:  14. 4. 2013
MAN, Kerax, Kombi

Ob 18.01 smo posredovali gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik v naselju Dvorje, kjer je prišlo do manjšega požara v objektu. Gasilci smo požar pogasili in objekt pregledali s termo kamero.

Datum:  13. 2. 2013
MAN, Kombi

Ob 16.35 smo posredovali gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik na Slovenski cesti v Cerklje, kjer je v stanovanjskem objektu prišlo do dimniškega požara. Na kraju smo ugotovili, da gašenje ni več potrebno.

Datum:  2. 1. 2013
MAN

Ob 17.18 so na Stari cesti v Cerkljah v dimniku stanovanjskega objekta gorele saje. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo goreče saje v dimniku pogasili, očistili dimnik in pregledali okolico pregretega dimnika s toplotno kamero. Prepovedano je bilo nadaljno kurjenje zaradi poškodb na dimniku.