112

Intervencije v letu 2012

Datum:  23. 11. 2012
MAN, Kerax

Ob 18.44 smo okoli petdeset metrov od ceste Zgornji Brnik–Vašca,  gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik v gozdu pogasili odpadke na manjši površini ter okolico pregledali s toplotno kamero.

Datum:  5. 11. 2012
MAN, Kerax, Jeep, Kombi

Obsežne poplave 5. 11. 2012 so prizadele tudi območje občine Cerklje. Več kot 70 gasilcev iz PGD Cerklje, PGD Spodnji Brnik - Vopovlje, PGD Štefanja Gora, PGD Velesovo, PGD Zalog in PGD Zg. Brnik je bilo na terenu od 10:30 ure dalje. Na ogroženih območjih so postavljali protipoplavne vreče in čistili potoke, iz katerega so potegnili celo hladilnik. Največ dela pa so imeli s črpanjem vode iz poplavljenih objektov, saj je voda zalila po en objekt v Cerkljah, Dvorjah in na Zg. Brniku, 2 objekta v Velesovem in Poženiku, v Zalogu pa 7.

V popoldanskem času so gasilci PGD Cerklje izčrpali še vodo iz dveh kleti v Poženiku, ter pomagali gasilcem PGD Velesovo pri črpanju v Češnjevku.

Gasilci PGD Cerklje smo svoje delo zaključili ob 20:30 uri.

Datum:  27. 10. 2012
MAN, Kerax, Jeep, Kombi

Ob 20.24 je meteorna voda zalila tri kleti in stanovanje v stanovanjskih objektih na Kurirski poti in Ulici Franca Barleta v Cerkljah ter klet stanovanjske hiše v Gradu. Posredovali smo gasilci PGD Cerklje, ki smo izčrpali in posesali vodo iz prostorov.

Datum:  16. 10. 2012
MAN, Kerax, Jeep

Ob 12:19 smo gasilci PGD Cerklje posredovali v Poženiku, kjer
je na gozdno pot zdrsnila korenina in nekaj zemlje. Gasilci smo z vitlom odstranili korenino ter odstranili zemljo, tako da je cesta zopet prevozna.

Datum:  14. 9. 2012
MAN

Ob 5.11 smo na cesti med Pšenično Polico in Zalogom gasilci PGD Cerklje odstranili in razžagali podrto drevo.

Datum:  25. 8. 2012
Jeep, Kerax

Ob 18.48 je med Cerkljami in Poženikom, občan zažigal smeti na polju. Gasilci PGD Cerklje in PGD Zgornji Brnik smo manjši požar pogasili.

Datum:  23. 8. 2012
Jeep, Kerax

Ob 10.32 smo gasilci PGD Cerklje s ceste z Letališča Jožeta Pučinika proti Praprotni Polici odstranili podrto smreko

Datum:  15. 7. 2012
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 12.20 smo posredovali gasilci PGD Cerklje v naselju Poženik, kjer smo razžagali in odstranili drevesa, ki so se podrla na dovozno pot

Datum:  14. 7. 2012
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 21.52 sta se podrli drevesi na cesto Grad–Šenturška Gora. Odstranili smo ju gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik.

Datum:  10. 7. 2012
Tehnična in druga pomoč
Kombi

Ob 16.28 se je na cesto Lahovče–Nasovče v občini Cerklje podrlo drevo. Gasilci PGD Cerklje in Lahovče smo drevo razžagali in očistili cestišče.

Datum:  29. 6. 2012
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 22.51 so ob cesti proti Poženiku brez nadzora goreli leseni odpadki. Gasilci PGD Cerklje smo nenadzorovan požar na manjši površini pogasili.

Datum:  25. 5. 2012
Tehnična in druga pomoč
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 17.22 smo na Cesti v Polico  gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik, zaradi včerajšnjega neurja, izčrpali meteorno vodo, ki je zalila kletne prostore večstanovanjskega objekta na površini okoli dvesto kvadratnih metrov in pomagali stanovalcem pri čiščenju kletnih prostorov.

Datum:  17. 3. 2012
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 20.06 so na Slovenski cesti v Cerkljah gorele saje v dimniku stanovanjske hiše. Gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik smo saje pogasili s prahom, očistili dimnik in ga pregledali s termo kamero.

Jeep, Kerax, Kombi, Steyr

Ob 7:29 smo bili obveščeni, da veter povzroča škodo na objektih in podira drevesa. Na intervenciji, ki je trajala cel dan, smo gasilci pomagali pokriti strehe na skoraj 20 - ih objektih, odstranjevali podrta drevesa s ceste Vasca - Letališče Brnik in s ceste v Stiško vas, prečrpavali vodo v ribogojnici ter reševali vozila, ki so ostala v snežnih zametih. Na intervenciji smo sodelovali gasilci PGD Cerklje, PGD Zgornji Brnik, PGD Zalog, PGD Šenturška gora in PGD Štefanja gora.

Jeep, Kerax, Kombi

Ob 7:17smo bili obveščeni, da je zagorelo v dimniku stanovanjske hiše v Pšenični Polici. Goreče saje smo pogasili s prahom, delno očistili dimno tuljavo ter okolico dimnika pregledali s termo kamero. Dokončno čiščenje in pregled dimnika bo opravilo dimnikarsko podjetje. Na intervenciji smo sodelovali gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik.

Jeep, Kerax, Kombi

Ob 6:16 smo bili obveščeni, da je zagorelo v dimniku stanovanjske hiše v Zalogu. Goreče saje so ugasnile še pred našim prihodom. Delno smo očistili dimno tuljavo ter okolico dimnika pregledali s termo kamero. Dokončno čiščenje in pregled dimnika bo opravilo dimnikarsko podjetje. Intervencijo smo zaključili ob 7:07. uri, na njej pa smo sodelovali gasilci PGD Cerklje, Zgornji Brnik in Zalog.

Datum:  2. 2. 2012
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 23:45 je zagorelo v dimniku stanovanjske hiše v Češnjevku. Goreče saje smo pogasili s prahom, očistili dimno tuljavo ter okolico dimnika pregledali s termo kamero. Intervencijo smo zaključili ob 2. uri, na njej pa smo sodelovali gasilci PGD Cerklje in Zgornji Brnik.

Datum:  30.1. 2012
Požari v naravi
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 7:14 smo bili obveščeni, da v Zalogu gori na travniku. Ob prihodu na kraj smo ugotovili, da se kadi iz krme, ki je bila prejšnji dan pripeljana s pogorišča.
Gasilci PGD Cerklje, PGD Zgornji Brnik in PGD Zalog smo tlečo krmo zopet namočili.

Datum:  29.1. 2012
Jeep, Kerax, Steyr, Kombi

Ob 10:47 je v Zalogu pri Cerkljah zagorelo poslopje, sestavljeno iz gospodarskega in stanovanjskega dela. Posredovali smo gasilci PGD Cerklje, Zalog, Zgornji Brnik, Lahovče in Komenda, v pripravljenosti pa so bili tudi gasilci PGD Velesovo. Gasilci smo s pomočjo domačih na varno rešili živino in orodje ter pogasili požar. Odstranili smo tlečo krmo, ožgane strešnike in tramove, prekrili streho s ponjavo in pospravili požarišče. V požaru sta bila uničena gospodarski del objekta in krma, stanovanjski del pa je ostal nepoškodovan. Intervencijo, na kateri je sodelovalo prek 70 gasilcev, smo zaključili ob 20:25.

Članek v Gorenjskem
Glasu, 31.1.2012
Članek v Delu,
31.1.2012

Datum:  28.1. 2012
Jeep, Kerax

Ob 15:33 je zagorelo v kovinskem zabojniku za odpadke na ekološkem otoku zraven gasilskega doma. Gasilci PGD Cerklje in PGD Zgornji Brnik smo gorečo vsebino zabojnika pogasili ter preprečili nadaljno širjenje požara.

Datum:  27.1. 2012
Jeep, Kerax, Kombi

Ob 10:14 smo bili obveščeni, da gori vikend na Pšati. Ob prihodu na kraj smo ugotovili, da je zaradi pregretega dimnika zagorela streha počitniške hiše. Gasilci smo požar pogasili ter objekt pregledali s toplotno kamero. V požaru je bila polovica ostrešja poškodovanega. Na intervenciji smo sodelovali gasilci PGD Cerklje in PGD Zgornji Brnik .

Video z vožnje na intervencijo.